Panaszkezelés
Az Ensure Pénzügyi Szolgáltató Kft. panaszkezelési elvei és gyakorlata
Társaságunk célja, hogy ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez, ezáltal ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés, legyen az pozitív vagy akár negatív, amely szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.
Panasz ügyintézési eljárásunk garantálja, hogy minden panaszt alaposan, elfogulatlanul és a lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljunk, az ügyfélnek minden esetben megfelelő választ adjunk, és a megalapozott panaszokat minél gyorsabban orvosoljuk.
Panaszkezelési szabályzatunkat IDE KATTINTVA olvashatja.
Panaszkezelési rövid, tájékoztató dokumentumunk IDE KATTINTVA érhető el.
Panaszát benyújthatja:
- Szóban ügyfélszolgálatunkon, melynek címe és nyitva tartása:
1171 Budapest, Berky Lili u. 58. 1. em. 2. H-CS: 8-16.30-ig, P: 8-13.30
A véleményeket és észrevételeket ügyfélszolgálatunkon meghallgatják ügyintézőink, a panaszt írásban rögzítik, illetve ügyfeleink kitölthetik vagy leadhatják panasz bejelentésüket. - Munkatársainknál, megbízottainknál, akik meghallgatják észrevételeiket, és a panaszt írásban rögzítik.
- Telefonon: állandó panasz rögzítőnkön a 06-21-2620444 (normál díjas, 0-24 működés)
- E-mailben: a panasz@ensure.hu e-mail címen
- Telefaxon: a (061) 253-09-41-es faxszámon
- Írásban ügyfélszolgálatunkon: ügyfeleink kitölthetik és leadhatják munkatársainknak azokat az előrenyomott panaszbejelentő lapokat, amelyeket üzletkötőinknél is megtalálhatnak.
- Levélben: leveleiket a 1171 Budapest, Berky Lili u. 58. 1. em. 2. postacímünkre küldhetik.
Panaszkezelési dokumentumaink:

Panaszának elutasítása vagy a panasz kivizsgálására jogszabályban előírt 30 napos válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak minősülő ügyfél az alábbiakhoz fordulhat:
a) Pénzügyi Békéltető Testület, ha
- Ön fogyasztónak minősül, vagyis olyan természetes személy, aki önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében jár el (az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak nem minősülnek fogyasztónak) és
- a vitás ügye olyan pénzügyi szolgáltatóval (bank, egyéb hitelintézetek, biztosító, pénzügyi vállalkozások, pénztár, befektetési szolgáltató) áll fenn, amelyet a Magyar Nemzeti Bank felügyel, és
- a vitás ügy az Ön és a pénzügyi szolgáltatója között létrejött, szolgáltatás igénybevételére vonatkozó jogviszonnyal, szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos ún. pénzügyi fogyasztói jogvita.
Elérhetőségek:
Levélcím:
Pénzügyi Békéltető Testület
1525 Budapest, Pf.: 172
Ügyfélszolgálat címe: 1122 Budapest Krisztina krt. 6.
Telefon: +36-80-203-776
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
További hasznos információk: https://www.mnb.hu/bekeltetes/hogyan-kezdemenyezheti-az-eljarast
b) Magyar Nemzeti Bank:
MAGYAR NEMZETI BANK ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
- Cím: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
- Levélcím:1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
- Telefon:+ 36 80 203 776
- Fax:+ 36 1 489 9102
További hasznos információk: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem